Etter å ha hatt fri hele høsten, var jeg grundig lei av å feriere og begynte endelig å jobbe igjen i november 2010. Jobbet som meteorologifullmektig på Bjørnøya i seks måneder fra sent i november 2010 og frem til sommeren 2011.

Gledet meg utrolig mye og var spent som et egg på hva livet i Ishavet ville bringe. Litt av gledene, turene, galskapen, opplevelsene og alt det andre, har jeg forsøkt å si litt om her inne. Se også min vanlige blogg, Helst glad og på tur.

fredag 21. januar 2011

"Skriften på veggen"

Har hverken tenkt å reise til helvete eller å lage sorg eller forbannelser. Ikke om jeg klarer å unngå det, kjenner jeg! Og, ja, jeg vet den nederste har vært blogga før i andre blogger, men den er en klassiker!




3 kommentarer:

  1. Dette var meldinger i klartekst. Helt i tråd med min filosofi.
    Har skilt på jobben som sier: " Din mor jobber ikke her, så rydd selv".
    Og nå venter dere på båten?
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. Hehe, e mest spent på kem som e "forfatter" for chiefen. E vel ikke mest kjent for sine datakunnskaper..?

    SvarSlett
  3. Jeg hadde en mistanke om at det dreide seg om én og samme forfatter og har fått mine mistanker bekrefter.. Det begynner T og har bare to bokstaver til i seg og han er sjef her nå..

    SvarSlett

Om du har noe på hjertet, er det hyggelig å høre fra deg her inne! -men helst bare om du har noe hyggelig eller artig å melde, eller om du kan komme med tilleggsinfo der jeg står fast!? :-) Takk for interessen, uansett!